top of page

צילומי ניו בורן בבית הלקוח- מזכרת מימים מיוחדים

במיוחד עם הקטנטנים האלה ואחרי הימים הראשונים שאחרי הלידה- כל יציאה מהבית היא לא פשוטה. אם תרצו להנציח את הימים הראשונים הללו- צילומי ניו בורן בבית יכולים להתאים לכם.

אני מגיעה עד אליכם, בשעות שנוחות לכם ולקטנטן/ה ואני קצת כמו זבוב על הקיר, משאירה לכם מזכרת שהיא בדיוק אתם. לא מבוימים מידי, לא לבושים אחרת ממה שאתם רגילים (אל תגלו אבל גם בפיג'מה אפשר להצטלם), נמצאים במקום בו אתם מרגישים הכי בבית, עם כל הדברים שהתינוק צריך במרחק נגיעה.

ו- זה גם מתאים לכל מזג אויר ועונות השנה.


באיזה גיל זה מתאים?

בניגוד לצילומי הניו-בורן המבוימים בסטודיו, פה אין הגדרה מסוימת- מתי שתרצו. ניתן להצטלם החל מגיל 10 ימים והלאה. לפעמים זה יתאים לכם רק אחרי גיל חודש ולפעמים גם אחרי זה. הכל מתאים מבחינתי.


מה צריך להכין?

כלום :)

כשאני מגיעה אני בעיקר מחפשת לראות איפה יש אצלכם בבית את האור הכי מחמיא ונכון לצילומים ועם זה אני עובדת. אפשר לדאוג שהסלון יהיה מסודר ונעים, שחדר השינה והמצעים במיטה הם מצעים שאתם אוהבים ואם יש חדר מסוים שתרצו להיות בו- נהיה גם שם.

אין צורך באביזרים מיוחדים או ביגוד מיוחד, אם ממש תרצו תוכלו לשלב את הבובה שאתם אוהבים, שמיכה נעימה, או כל דבר אחר שהוא שלכם. אני מגיעה ומוציאה את המיטב שהוא רק שלכם.





bottom of page