top of page

6 טיפים לצילום המשפחה בבית

 ישבתי וחשבתי על כל הנקודות הכי חשובות לצילום הילדים והמשפחה בבית- ממני באהבה:


1. אז קודם כל ולפני הכל- האור! הוא הקו המנחה בצילום ויכול להפוך "סתם" תמונה לוואו! אז מה זה אומר? הכי חשוב- שיהיה מספיק ממנו. לא לנסות לצלם בבית בשעות החשיכה ועדיף לעשות זאת בסביבות אמצע היום כשהאור בחוץ הוא הכי חזק והכי מאיר את הבית. טיפ בתוך טיפ- כבו את המנורות במקום בו אתם מצלמים- התמונה תצא טבעית יותר כי האור בה טבעי יותר.



2. מצאו מקום פוטוגני בבית. זה יכול להיות קיר מסוים, מקום ליד עציץ, שטיח יפה עם טקסטורה או צבע מיוחדים או כל פינה מיוחדת שיש בבית. צלמו כאשר המקום הזה מהווה את הרקע של המצולמים.



3. הכניסו פריטים אהובים לתמונות- אם הילד/ה בדיוק משחקים עם הצעצוע/ בובה הכי אהובים- צלמו! הם ממש ישמחו להסתכל באלבום עוד כמה שנים ולהגיד- "היי! זאת הבובה שהכי אהבתי!" או- "וואו! איך אהבתי את הצעצוע הזה". גם תחפושות הן תמיד נהדרות- צבעוניות, ססגוניות ומביאות צחוק ושמחה.



4. צאו לחצר או לסביבה הביתית הקרובה- גם שם נמצאות פינות חמד עם המון זיכרונות. אם תוכלו לעשות זאת כשעה פני השקיעה- תרוויחו גם אור מהמם בשעה הנקראת "שעת הזהב".



5. מצלמה ב"היכון" תמיד- אז נכון- לכולנו יש מצלמות טלפוניות בהישג יד תמיד וזה מצוין כשצריך לתפוס את הרגע, אבל אם יש לכם מצלמה אמיתית בבית- השתמשו בה! דאגו שתהיה במקום זמין יחסית. בסופו של דבר- יש הבדל בין תמונות בפלאפון לתמונות במצלמה.



6. שלבו את חיות המחמד שלכם! הילדים בטוח ישמחו להצטלם עם הכלב/ ארנב/ תוכי שלהם- זה הזמן לשלב גם אותם במזכרת מתקופת הילדות.



 

טיפ בונוס למתקדמים- חפשו מלכודות אור- מעיין נקודות אור אשר יוצרות צלליות יפות על המצולם או על הרקע. הנה כמה דוגמאות:



אהבתם את הטיפים שלי? אשמח אם תשתפו אותם דרך אחד הלחצנים כאן למטה


תרצו לדבר איתי לגבי צילומי משפחה עבור המשפחה שלכם? אשמח לעזור! הנה מעבר פשוט להודעת ווטסאפ אליי

bottom of page